Otázka: | |
Odpověď: |
Správně: 0 | Špatně: 0 | |
|
||
Lekce němčiny obsahující výraz absolvent VŠ, akademik |
ukončení VŠ německy, Akademiker německy, spolužák (na VŠ) německy, absolvent vysoké školy francouzsky,
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
|
Potřeba dovedností absolventů, a nejen absolventů, je organizacemi zdůrazňována zejména v posledních letech. Souvisí totiž nejen se zaměstnavatelností absolventů, ale také s kvalitou vzdělávání. Požadavky organizací se ale týkají i dovedností absolventů a jejich zkušeností. Normy jsou stanoveny pro absolventy, běžnou pracovně aktivní populaci a manažery. Testy jsou určeny jak absolventům, tak stávajícím pracovníkům a manažerům. Ideální studenti, absolventi ani zaměstnanci se v praxi zpravidla nevyskytují. Totéž platí i pro jiné uchazeče o zaměstnání, nejen pro absolventy. Informační systém o uplatnění absolventů škol na trhu práce ISA Z. Jak dlouhou dobu tráví průměrně naši absolventi u vás v podniku?. Aktuální znalosti by měly představovat přednosti absolventů. Které pozice jsou našimi absolventy nejčastěji obsazovány?. Rovněž jsou oceňovány pracovní zkušenosti absolventů. Kolik absolventů každoročně přijímáte?.
-ä- německy