Použití pojmu následovník, žák ve větách.
Upozornit žáky na nebezpečí, které přináší stále rostoucí používání chemických látek, přípravků a technologií. Nejmožnější zručnost vyjadřovati ústně i písemně myšlenkový obsah z oboru vyučování a zkušenosti žákyň. Vědomosti, které jsou předpokládány k trvalému osvojení žáky základní školy, jsou shrnuty v příloze. Vést žáky k citlivému vnímání životního prostředí, a to nejen při vzniku mimořádných událostí. Okolo těla všude byly zastrkané obrázky a květiny, dárky to vděčných žáků a žákyň. Rozšiřující informace pro učitele a výuku žáků středních škol jsou uvedeny kurzívou. Dárek pilné mládeži Deklamovánky a Franklina rozdělte třem nejspořádnějším žákům. Katecheta Novák byl nařčen a usvědčen, že k sobě lákal žákyni Jakubovou. Na přelomu století byl nejvlivnější Masaryk, Jan Herben byl jeho žákem. Nejlepší žákyně, Jakubová, byla vyloučena a Novák přišel o chleba. ČINNOST ŽÁK vyberte příklad povodně, uvedené v základní informaci. Dnes by dávný mudrc řecký snad ani nikdy nenašel schopných žáků. Náměty pro besedy a diskuse se žáky základních a středních škol. Do druhé třídy přijímají se pouze žákyně, které vychodily I. Seznámit žáky s pojmem živelní pohroma, jejími účinky a druhy. Učební text pro domácí přípravu žáků základních škol. Jediným úspěšným následovníkem byl Ondřej Lysohorský. Doplňující informace pro výuku žáků středních škol. ČINNOST ŽÁK vyberte některý příklad zemětřesení. Kéž by příklad ten nalezl hojných následovníků. Ona byla jednou z předních žákyň slovutného Dr. Vyžaduje se větší samočinnost žákyň. Příprava žáků pro profesní orientaci. Jakubová byla pilnou, dobrou žákyní. Za dveřmi stála žákyně Jakubová. Příloha Písemný test pro žáky. Mám v kvintě čtyřicet žáků. Styly učení žáků a studentů. Písemný test pro žáky A. Našel žáků dost.
Pro zajímavost: